Geen RSCA supporters naar Monaco

Naar aanleiding van de noodtoestand die door de Franse regering is afgekondigd ten gevolge van de dramatische gebeurtenissen van afgelopen vrijdag in Parijs, heeft de regering van het Prinsdom Monaco beslist om in het kader van de UEFA Europa League wedstrijd tussen AS Monaco en RSC Anderlecht geen supporters van RSCA op het grondgebied van Monaco, en bijgevolg dus ook niet in het Stade Louis II, toe te laten.

De club begrijpt gezien de huidige omstandigheden deze beslissing en vraagt de supporters dan ook met aandrang om zich niet naar Frankrijk en Monaco te verplaatsen. Om de veiligheid te garanderen kan de wedstrijd op geen enkele manier worden bijgewoond. Supporters die al in het bezit waren van een ticket voor deze wedstrijd, zullen worden terugbetaald. Zij dienen zo snel mogelijk contact op te nemen met de RSCA Ticketing.

Persberichten in je mailbox

Lotto Park Avenue Theo Verbeecklaan 2 B-1070 Brussels