Herinnering veiligheidsmaatregelen Constant Vanden Stockstadion

Dit weekend starten de play-offs en daarom willen we de supporters nog eens herinneren aan de veiligheidsmaatregelen in het Constant Vanden Stockstadion. Deze maatregelen werden genomen in overleg met de Pro League, de ordediensten, de voetbalcel en de supportersfederaties. Daarnaast zal de site extra beveiligd worden om uw veiligheid te garanderen.

• Rugzakken en handtassen zijn niet toegelaten in de stadions. Er zal bovendien geen depot zijn voor handtassen en rugzakken. Dit geldt voor iedereen: supporters, VIP’s, externe firma’s, hostessen, enzovoort… Er zal een absolute nultolerantie worden toegepast.
  • Alle supporters zullen bij de ingang van het stadion onderworpen worden aan een systematische en grondige fouille. Supporters worden daarom vriendelijk gevraagd om op tijd naar het stadion te komen.
  • De klanten met een parking Esplanade, ondergronds of in de lengte van tribune 3 moeten TEN LAATSTE een uur voor de wedstrijd aangekomen zijn. Zo niet kunnen ze geen gebruik meer maken van hun parkeerplaats.
  • De supporters worden gevraagd om tijdens de rust in het stadion te blijven.

Persberichten in je mailbox

Lotto Park Avenue Theo Verbeecklaan 2 B-1070 Brussels