RSC Anderlecht en Huawei lanceren unieke selfie-contest

Brussel, 26 februari 2017 — Vandaag lanceert onze partner Huawei de campagne rond haar allernieuwste toestel, de langverwachte Huawei P10. In samenwerking met de drager van ons rugnummer 10, Massimo Bruno, als Ambassadeur van de campagne, koppelen wij daar een selfie-contest aan vast. Hierbij kan de grootste fan een Huawei VIP treament voor 10 vrienden bemachtigen.

Onze partner Huawei lanceert vandaag haar allernieuwste premium toestel, de Huawei P10 vlaggenschip. "We willen mensen inspireren om de wereld tot leven te brengen door middel van mooie fotografie. Ons indrukwekkende nieuwe P-serie toestel, met een baanbrekende dual-camera mede-ontworpen met Leica, laat dat toe en brengt de kunstenaar in ieder van ons naar boven," aldus Dirk Pauwels, Country Director, Huawei Consumer Business Belux.

Samen lanceren we de P10 aan de hand van een selfie-contest tijdens de thuiswedstrijd Anderlecht-Genk van vanavond. Wij rekenen hiervoor op de grootste RSCA fans, maar schakelen ook de hulp in van niemand minder dan de man die bij ons het rugnummer 10 draagt, Massimo Bruno. Als gezicht en ambassadeur van de campagne, trapte hij deze reeds af via een video aankondiging. Huawei is een trouwe partner van RSC Anderlecht en ondersteunt de club niet alleen als smartphone partner, maar helpt de club ook te innoveren. Zo worden de Huawei toestellen onder meer gebruikt door de spelers en de technische staf om de nodige fysieke data te verzamelen. Deze gegevens zijn dan weer erg zinvol voor de medische staf, die hiermee de spelers nog beter kunnen begeleiden inzake blessure preventie,aldus woordvoerder David Steegen.

Om deze wedstrijd te winnen zijn wij op zoek naar RSCA’s grootste fan met ook nog eens een talent voor selfie-fotografie. De fan die de beste selfie met zijn of haar co-supporters kan insturen en de meeste likes haalt, kan namelijk een exclusieve Huawei VIP treatment in de wacht slepen. De negen andere origineelste RSCA selfies winnen Huawei’s nieuwste P10.

Massimo Bruno zal de winnaar bekend maken op 4 maart. Hij of zij kan dan met 10 vrienden op zondag 12 maart rekenen op een unieke ervaring in het stadion  van Anderlecht, waarbij ze vanop een unieke locatie, en in een uniek decor, de match kunnen volgen en beleven.

Over de Huawei P10

De langverwachte aanvulling van de P-serie is een combinatie van mooie hardware en de nieuwste ontwikkelingen in software. Sterker nog, de nieuwe smartphones zijn voorzien van opvallende nieuwe kleuren en afwerkingen, en bevatten de nieuwe Leica Dual Camera 2.0 met geavanceerde portret-functies en een Leica camera aan de voorkant voor uitstekende selfies.

Over de Huawei Consumer Business Group

In 2015 waren de producten en diensten van Huawei verkrijgbaar in meer dan 170 landen, waardoor het merk een derde van de wereldbevolking bedient. Datzelfde jaar verscheepte Huawei op twee bedrijven na de meeste smartphones ter wereld. Het merk beschikt ook over 16 R&D-centra in Europa, US en China en 3 R&D sites in België. De Huawei Consumer Business Group is een van de drie business groups van Huawei en biedt mobiele telefoons, mobiele breedbandapparaten, apparaten voor thuisgebruik en clouddiensten aan. Huawei heeft meer dan 20 jaar ervaring in de telecomsector, beschikt over een uitgebreid wereldwijd netwerk, en heeft overal ter wereld belangrijke bedrijfsactiviteiten en partners. We willen consumenten de nieuwste technologie aanbieden en mensen overal ter wereld blij maken met technologische innovaties. Huawei houdt woord en maakt dromen waar.

Ga voor meer informatie naar www.huaweimobile.be

Volg ons voor regelmatige updates over de Huawei Consumer BG via:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilebe

Twitter: www.twitter.com/HuaweiMobileBE