TESSA PLANCKAERT GEEFT AFTRAP RSCA - CLUB BRUGGE

Tessa Planckaert, onze RSCA trouwe supporter uit Harelbeke, West-Vlaanderen, zal zondag de aftrap geven van de topper in het Constant Vanden Stock stadion. Tessa betuigde recent in verschillende media haar onvoorwaardelijke liefde voor paarswit. Tessa Planckaert is al enkele jaren trouwe fan en ze mist geen enkele wedstrijd in het Constant Vanden Stock stadion.

Deze RSCA-band betekent nog meer voor haar als eerbetoon voor haar moeder die overleden is aan een slepende ziekte zes jaar geleden. Immers, ook de mama van Tessa was een onvoorwaardelijke fan van Anderlecht. In een recent interview zei Tessa “in het Constant Vanden Stock stadion heb ik het gevoel heeft dat mama nooit veraf is…” Dat is het “thuis” en “familie” gevoel dat RSCA wil uitstralen.

De club wil nu Tessa een ruggesteuntje geven en haar en mama’s droom waar maken… een aftrap op het legendarische astridpark met een uniek ontvangst achter de schermen, voor haar en haar familie.